Ο Δήμος Ηρωικής Πόλης Νάουσας παρουσιάζει το Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2016 στο Δημοτικό Θέατρο Νάουσας και ώρα 20:30 την διεθνούς φήμης βιολονίστρια Νατάσα Κορσάσκοβα και τον καταξιωμένο πιανίστα Παναγιώτη Τροχόπουλο σε μία μοναδική μουσική συναυλία, στην οποία το κοινό θα έχει την ευκαιρία να απολαύσει μία εκδήλωση ιδιαίτερα υψηλού επιπέδου από καλλιτέχνες καταξιωμένους στο διεθνές στερέωμα. Θα ερμηνεύσουν έργα Μπετόβεν, Μπαχ, Μπραμς, Προκόφιεφ, Ραχμάνινοφ κ.ά.
Γενική είσοδος 7€. Η προπώληση των εισιτηρίων (με αριθμημένες θέσεις) ξεκινά την Δευτέρα 28 Νοεμβρίου και εισιτήρια θα διατίθενται στα εξής σημεία:
Νάουσα: Γραφείο Πολιτισμού Δήμου Νάουσας (Δημαρχείο, τηλ.: 23323 50338 & 50360), Δημοτικό Ωδείο «Εστία Μουσών (Βύρωνος 32, τηλ.: 2332024234), City Espresso Bar, (Ζαφειράκη 11, τηλ.: 23320 21999), Café Home (Πλατεία Καρατάσου 10, τηλ.: 23320 29370), κατάστημα υποδημάτων «Πηγή Παντόφλας» (Ευδοξία Μόρα, Δημ. Βλάχου 24 τηλ: 23320 29765), κατάστημα παιδικών ενδυμάτων «Evelen» (Καλυψώ Χατζηιωάννου, Γ. Κωνσταντινίδη 6 τηλ: 23320 26521). Βέροια: «Tzepos Daily Bakery» (Μητροπόλεως 67, τηλ.: 2331306706).
Βιογραφικό σημείωμα Νατάσα Κορσάκοβα
Η Ρωσο-Ελληνικής καταγωγής σπουδαία δεξιοτέχνης βιολονίστα είναι μια από τις πλέον περιζήτητες μουσικούς της γενιάς της.
Γεννήθηκε στη Μόσχα σε μουσική οικογένεια λαμβάνοντας μαθήματα πρώτα από τον παππού της, Boris Korsakov, και αργότερα από τον ίδιο τον πατέρα της- τον διάσημο Ρώσο βιρτουόζο του βιολιού Andrei Korsakov. Συνέχισε τις σπουδές της στη Γερμανία με τους Ulf Klausenitzer και Saschko Gawriloff.
Με ένα ιδιαίτερα μεγάλο ρεπερτόριο, έχει εμφανιστεί σε κάποιες από τις σπουδαιότερες αίθουσες του κόσμου όπως “Wigmore Hall” (Λονδίνο), “Accademia di Santa Cecilia” (Ρώμη), “Santory Hall” (Τόκιο) και “Concertgebouw” (Άμστερνταμ), τόσο σε ρεσιτάλ όσο και ως σολίστ με διάσημες ορχήστρες και υπό τη διεύθυνση των πιο σπουδαίων μαέστρων.
Το 1998 αναδεικνύεται “Καλλιτέχνιδα της Χρονιάς” στην Χιλή. Δέκα χρόνια αργότερα λαμβάνει την ίδια διάκριση και στην Ιταλία, με την οποία και αποκτά στη συνέχεια μια πολύ ιδιαίτερη σύνδεση- το 2011 παίζει στο Βατικανό για τον Πάπα Βενέδικτο ΙΣΤ’ ενώ συχνά λαμβάνει προσκλήσεις από διάφορες τηλεοπτικές εκπομπές της “RAI”.
Μεταξύ των αμέτρητων εκπληκτικών της εμφανίσεων ανά τον κόσμο αξίζει επίσης να αναφερθεί η συναυλία με το Κοντσέρτο για Βιολί του Tchaikovsky για την 15η επέτειο της πτώσης του τείχους του Βερολίνου.
Η Natasha Korsakova μιλά πέντε γλώσσες και εμφανίζεται πάντα στη σκηνή με ένα πολύτιμο μουσικό όργανο που κατασκεύασε το 1851 στο Παρίσι ο Jean Baptiste Vuillaume.
Κάνοντας μια ειδική αναφορά στην Natasha Korsakova, η γερμανική εφημερίδα “Süddeutsche Zeitung” περιγράφει την ικανότητά της ως μια “όμορφη, σε αμαρτωλό βαθμό, εμπειρία”…
Βιογραφικό σημείωμα Παναγιώτη Τροχόπουλου
Ο Έλληνας πιανίστας και μαθητής του θρυλικού βιρτουόζου Nikolai Petrov δεν χρειάζεται πλέον συστάσεις.
Έχει πραγματοποιήσει πολλές συναυλίες ανά τον κοσμό στα πλαίσια ιδιαίτερα σημαντικών φεστιβάλ και σπουδαίων θεσμών με τα πιο απαιτητικά έργα που έχουν γραφτεί για το πιάνο, τα οποία παρουσιάζει με έναν τεχνικό έλεγχο που θα ζήλευαν ακόμη και οι διασημότεροι πιανίστες του κόσμου.
Στις συμπράξεις του με ορχήστρα συγκαταλέγονται εμφανίσεις με το 3ο Κοντσέρτο του Rachmaninov και το 2ο Κοντσέρτο του Brahms, ενώ η δισκογραφική του δουλειά περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και τις πρώτες παγκόσμιες εκτελέσεις όλων των σημαντικών έργων του Άγγλου συνθέτη Holbrooke, τα οποία επίσης παρουσίασε με μεγάλη επιτυχία στο περίφημο “English Music Festival”.
Έχει αποσπάσει διθυραμβικές κριτικές από τα σημαντικότερα περιοδικά κλασσικής μουσικής -όπως το Gramophone-, τα οποία έχουν μιλήσει με τα πιο θερμά λόγια για τις εκτελέσεις του σε έργα Rachmaninov αλλά και στον “Petrushka” του Stravinsky.
Τέλος, ο Παναγιώτης Τροχόπουλος είναι ο μοναδικός Έλληνας πιανίστας που παίζει το Κοντσέρτο του Busoni αλλά και το “Κοντσέρτο για σόλο πιάνο” του Alkan (την ρώσικη πρεμιέρα του οποίου πραγματοποίησε στη Μόσχα για τα 200 χρόνια από τη γέννηση του συνθέτη)- δύο μυθικά έργα τα οποία αποτελούν βράχους του σπάνιου και ουσιαστικά απλησίαστου για τους περισσότερους πιανίστες ρεπερτορίου.