Μείωση 15% στους λογαριασμούς νερού
«Χριστουγεννιάτικος μποναμάς» στους συνεπείς καταναλωτές από τη ΔΕΥΑΙ
«Χριστουγεννιάτικο μποναμά» διαρκείας φέρνει η ΔΕΥΑ Ιωαννίνων στους συνεπείς καταναλωτές της, καθώς στο σημερινό Διοικητικό της Συμβούλιο αποφάσισε να τους επιβραβεύσει με μια μείωση στα τιμολόγια ύδρευσης – αποχέτευσης που φτάνει το 15%.
Η έκπτωση θα αφορά τόσο την αξία ύδρευσης όσο και την αξία αποχέτευσης.
Οι προϋποθέσεις για την παροχή έκπτωσης θα είναι να εξοφλούνται οι λογαριασμοί μέχρι και την ημερομηνία της λήξης τους, αλλά παράλληλα και δόσεις τυχόν διακανονισμών.
Το ποσό της έκπτωσης θα εμφανίζεται στον αμέσως επόμενο λογαριασμό, δε θα υπολογίζεται, όμως, στον έναντι, ο οποίος είναι ένας κατ’ εκτίμηση λογαριασμός, όπου δεν εμφανίζεται η ανάλυση των χρεώσεων.
Στην παροχή έκπτωσης περιλαμβάνονται όλοι οι πελάτες, εκτός εκείνων που απολαμβάνουν ήδη τιμολογιακών προνομίων (πολύτεκνοι, αναπηρία άνω του 67% κλπ.).
Μάλιστα, σε σύντομο χρονικό διάστημα, θα είναι έτοιμη και η ηλεκτρονική πλατφόρμα για όσους θα επιλέξουν να λαμβάνουν και να αποπληρώνουν μόνο μέσω διαδικτύου τους λογαριασμούς τους.
Για όσους προχωρήσουν σε αυτή την επιλογή προβλέπεται μια περεταίρω μείωση 5% που προστιθέμενη στο 15%, θα συνιστά μια σοβαρή ελάφρυνση στα νοικοκυριά.
«Η στήριξη της κάθε οικογένειας που δοκιμάζεται στις συνθήκες της οικονομικής κρίσης και κυρίως των πιο αδύναμων συμπολιτών μας, είναι για τη Δημοτική Αρχή πρώτη προτεραιότητα. Μέσω της συνολικότερης κοινωνικής μας πολιτικής, προσπαθούμε να ανακουφίσουμε όσο μπορούμε, ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες συμπολιτών μας. Με τη σημερινή απόφαση ερχόμαστε να ανακουφίσουμε τους οικογενειακούς προϋπολογισμούς όλων των νοικοκυριών που εξυπηρετούνται από τη ΔΕΥΑΙ. Με γνώμονα πάντα την βιωσιμότητα της Επιχείρησης επιβραβεύουμε τους συνεπείς καταναλωτές και δίνουμε κίνητρο και στους υπόλοιπους να πληρώνουν έγκαιρα τους λογαριασμούς τους απολαμβάνοντας ένα σημαντικό ποσοστό έκπτωσης», υπογράμμισε ο Δήμαρχος και πρόεδρος της ΔΕΥΑΙ, Θωμάς Μπέγκας.
Όπως εξήγησε ο αντιπρόεδρος της ΔΕΥΑΙ, Μάκης Χρυσοστόμου, ο οποίος έκανε και την εισήγηση, η απόφαση για επιβράβευση των συνεπών καταναλωτών έρχεται ως αποτέλεσμα συντονισμένων ενεργειών για την ανάταξη των οικονομικών της Επιχείρησης, όπως για παράδειγμα η μείωση οφειλών που κληρονόμησε η παρούσα Διοίκηση προς εργολάβους, από τα 5 εκ. ευρώ στις 500.000 και η σημαντική απομείωση στα χρέη προς τη ΔΕΗ και τον ΣΥΔΛΙ.
«Βούληση μας είναι με την κίνηση αυτή να δώσουμε αρχικά κίνητρο στους καταναλωτές να είναι συνεπείς προς τις υποχρεώσεις τους και φυσικά να τους ανακουφίσουμε με ένα σημαντικό ποσοστό έκπτωσης.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουμε προκύπτει ότι 33% των καταναλωτών ανταποκρίνεται εμπρόθεσμα στις οφειλές τους.
Εκτίμηση μας είναι ότι, μετά την παροχή του κινήτρου, το ποσοστό των καταναλωτών που θα πληρώνει εμπρόθεσμα θα ανέβει σε 50% σε βάθος χρόνου ενός έτους.
Είναι μια απόφαση η οποία έρχεται σε δύσκολες οικονομικά συνθήκες, μέσα στις οποίες όμως καταβάλλουμε μεγάλη και συστηματική προσπάθεια για τον εκσυγχρονισμό της ΔΕΥΑΙ και την οικονομική της εξυγίανση και είναι αισιόδοξο για μας ότι βρισκόμαστε σε πολύ καλό δρόμο και η προσπάθεια μας αποδίδει καρπούς» είπε μεταξύ άλλων στην εισήγησή του ο κ. Χρυσοστόμου.