Για το χρονικό διάστημα 7 Σεπτεμβρίου 2014 μέχρι 5 Μαρτίου 2017 ο Δήμαρχος Αγίας Βαρβάρας ορίζει τους κάτωθι Αντιδήμαρχους:
1) Αντιδήμαρχο και Πρόεδρο της Επιτροπής Διαβούλευσης του Δήμου Αγίας Βαρβάρας τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Νικόλαο Κολιάκο, με θητεία δυόμισι ετών, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, δηλαδή με θητεία από 9 Σεπτεμβρίου 2014 έως 5 Μαρτίου 2017, στον οποίο δεν παρέχεται αντιμισθία, και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1.Την εποπτεία των θεμάτων Παιδείας και Σχολικών Επιτροπών .
2.Τη μέριμνα και εποπτεία για τη φύλαξη , προστασία, συντηρήσεις και επισκευές σχολικών κτιρίων.
3.Την εποπτεία των δημοτικών κτιρίων και εγκαταστάσεων του Δήμου.
4.Την εποπτεία των λαϊκών αγορών και πανηγύρεων.
5.Την εποπτεία των επιτροπών και οργάνων επιθεώρησης ελέγχου και σφράγισης καταστημάτων και παρακολούθησης της σύννομης λειτουργίας τους.
6.Την ευθύνη για θέματα Αθλητισμού .
7.Την τέλεση πολιτικών γάμων.
8.Την υπογραφή των σχετικών εγγράφων που σχετίζονται με την άσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων
2)Αντιδήμαρχο του Δήμου Αγίας Βαρβάρας τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Ανδρέα Λεωτσάκο, με θητεία δυόμισι ετών, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, δηλαδή με θητεία από 9 Σεπτεμβρίου 2014 έως 5 Μαρτίου 2017, στον οποίο παρέχεται αντιμισθία, και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1.Την εποπτεία της Διεύθυνσης Κοινωνικής Πολιτικής .
2.Την εποπτεία και τον έλεγχο για την ομαλή υλοποίηση των έργων (ΜΕΤΡΟ κ.α ) για την εξασφάλιση της λειτουργικότητας της πόλης και την υποστήριξη της ποιότητας ζωής των κατοίκων.
3.Την παρακολούθηση της ομαλής λειτουργίας των Μαζικών Μέσων Μεταφοράς.
4.Την εποπτεία του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ).
5.Την ευθύνη για θέματα Νεολαίας.
6.Την εποπτεία, την ευθύνη και το συντονισμό των θεμάτων που αφορούν τα αδέσποτα ζώα.
7.Την τέλεση πολιτικών γάμων.
8.Την υπογραφή των σχετικών εγγράφων που σχετίζονται με την άσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων
3)Αντιδήμαρχο και Πρόεδρο της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής του Δήμου Αγίας Βαρβάρας τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Θεμιστοκλή Ντάβιο, με θητεία δυόμισι ετών, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, δηλαδή με θητεία από 9 Σεπτεμβρίου 2014 εως 5 Μαρτίου 2017, στον οποίο παρέχεται αντιμισθία, και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1.Την εποπτεία του τμήματος Καθαριότητας .
2.Την εποπτεία του τμήματος Κηποτεχνίας και Πρασίνου.
3.Την εποπτεία των Τεχνικών Συνεργείων .
4.Την εποπτεία του τμήματος επισκευών – συντήρησης καθώς και την ευθύνη αποκατάστασης φθορών οδών, οδοστρωμάτων και πεζοδρομίων.
5.Την εποπτεία, την ευθύνη και το συντονισμό των θεμάτων οδοσήμανσης και ηλεκτροφωτισμού της πόλης.
6.Την εποπτεία του τμήματος Πολιτικής Προστασίας (ΠΣΕΑ).
7.Την εποπτεία του Γραφείου Κινήσεως και του σταθμού δημοτικών αυτοκινήτων.
8.Την εποπτεία, φροντίδα , συντήρηση και φύλαξη των παιδικών χαρών.
9.Τη μέριμνα για την περισυλλογή και απόσυρση των εγκαταλελειμμένων αυτοκινήτων.
10.Την εποπτεία , την ευθύνη και το συντονισμό των θεμάτων Υγιεινής και Ασφάλειας των εργαζομένων.
11.Την τέλεση πολιτικών γάμων.
12.Την υπογραφή των σχετικών εγγράφων που σχετίζονται με την άσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων.
4)Αντιδήμαρχο και Πρόεδρο της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Αγίας Βαρβάρας τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Παντελή Πρεντάκη , με θητεία δυόμισι ετών, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, δηλαδή με θητεία από 9 Σεπτεμβρίου 2014 έως 5 Μαρτίου 2017, στον οποίο δεν παρέχεται αντιμισθία, και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1.Την εποπτεία του Τμήματος Εσόδων και της Δημοτικής περιουσίας.
2.Την υπογραφή των αναλυτικών καταστάσεων μισθοδοσίας και χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής μισθοδοσίας για το προσωπικό, τα χρηματικά εντάλματα για την πληρωμή των ενοικιαζόμενων χώρων , καθώς και τα χρηματικά εντάλματα πληρωμής ΔΕΚΟ.
3.Την εποπτεία του Γραφείου Προμηθειών και την ευθύνη για την προετοιμασία και διεκπεραίωση όλων των προμηθειών του Δήμου.
4.Την εποπτεία του τμήματος Μηχανοργάνωσης και Πληροφορικής.
5.Την παρακολούθηση των θεμάτων Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και GIS, WI-FI spots καθώς και τη φροντίδα για την εφαρμογή μηχανογραφικού εξοπλισμού και λογισμικών προγραμμάτων με σκοπό τον εκσυγχρονισμό των Υπηρεσιών του Δήμου.
6.Τη μέριμνα για τη διενέργεια επιθεωρήσεων για αυθαίρετες καταλήψεις και επεμβάσεις στους κοινόχρηστους χώρους και την ευθύνη αποκατάστασης.
7.Την αρμοδιότητα για θέματα διαφάνειας.
8.Την τέλεση πολιτικών γάμων.
9.Την υπογραφή των σχετικών εγγράφων που σχετίζονται με την άσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων