Dimos-news.gr
    Facebook LinkedIn
    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
    • Υπόμνημα Δημάρχου Μινώα Πεδιάδας στον Πρωθυπουργό για τη διαχείριση των συνεπειών από τον σεισμό της 27ης Σεπτεμβρίου 2021 και το έργο κατασκευής του νέου αεροδρομίου
    • Συνεχίζονται εντατικά και σε καθημερινή βάση οι καθαρισμοί των ρεμάτων σε όλη την Αττική από τα συνεργεία της Περιφέρειας
    • Συναντήσεις Δημάρχου Ηρακλείου Βασίλη Λαμπρινού με Υπουργούς
    • OI EΛΛΗΝΕΣ OLYMPIANS & PARALYMPIANS ΚΟΒΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΗ ΠΙΤΑ ΤΟΥΣ
    • Ανακοίνωση για τη μονάδα ασφαλτικών στη Σαγιάδα
    • Συνεχίζεται η αποκατάσταση παράπλευρων οδικών δικτύων των Εθνικών Οδών και της Αθηνών – Σουνίου από συνεργεία της Περιφέρειας Αττικής
    • Προς δημοπράτηση το εμβληματικό έργο βιοκλιματικής ανάπλασης του κέντρου
    • Ξεκίνησε την λειτουργία του το Κέντρο Κοινωνικής Φροντίδας Ηλικιωμένων της 1ης Δημοτικής Κοινότητας Ηρακλείου
    Facebook LinkedIn
    Dimos-news.gr
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
      • Γενικές
      • Περιφερειών
      • Δήμων
    • ΑΡΘΡΑ – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • Περιφέρεια Πελοποννήσου
    • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
      • Οι Περιφέρειες της χώρας
      • Οι Δήμοι της χώρας
    • ΑΠΟΤ. ΕΚΛΟΓΩΝ
      • Αποτελέσματα Εθνικών Εκλογών 2019
      • Αποτελέσματα Περιφερειακών Εκλογών 2019
      • Αποτελέσματα Δημοτικών Εκλογών 2019
      • Αποτελέσματα Ευρωεκλογών 2019
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    Dimos-news.gr
    Είσαι στο:Αρχική»ΔΗΜΟΙ»Δήμος Αμφίκλειας - Ελάτειας»Αρμοδιότητες Αντιδημάρχων Δήμου Αμφίκλειας – Ελάτειας

    Αρμοδιότητες Αντιδημάρχων Δήμου Αμφίκλειας – Ελάτειας

    0
    By xristopoulou στις 21/09/2014 Δήμος Αμφίκλειας - Ελάτειας

    1. Την ευθύνη για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία των αρμοδιοτήτων των Οικονομικών Υπηρεσιών και της Τοπικής Ανάπτυξης, αυτών που ασκεί ο Δήμος όπως προβλέπεται: α)από το άρθρο 75 και όλα τα επόμενα του Κ.Δ.Δ. 3463/2006 και β) από το άρθρο 94 και όλα τα επόμενα του νόμου του Ν.3852 /2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης» όπως ισχύει.

    2. Συνεπικούριση Δημάρχου στην οργάνωση – την διοίκηση και την εύρυθμη λειτουργία των δημοτικών Υπηρεσιών (του ανθρώπινου δυναμικού) όπως αυτές ορίζονται σύμφωνα με τον Κ.Δ.Δ. 3463/2006 και τον νόμο 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της ΑποκεντρωμένηςΔιοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης».

    Ειδικότερα σύμφωνα με τον νέο ΟΕΥ του Δήμου έχει την ευθύνη για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία των κάτωθι υπηρεσιών:

    ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ

    1.Αυτοτελές τμήμα Οικονομικών Υπηρεσιών που περιλαμβάνει τις παρακάτω διοικητικές ενότητες :

    α) Γραφείο Προϋπολογισμού, Λογιστηρίου και Προμηθειών

    β) Γραφείο Εσόδων, Περιουσίας και Ταμείου

    ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    1. Αυτοτελές Τμήμα Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης που περιλαμβάνει ειδικότερατα παρακάτω γραφεία :

    α) Γραφείο Αγροτικής Παραγωγής

    β) Γραφείο Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων

    γ) Γραφείο Απασχόλησης και Τουρισμού

    Επίσης μεταβιβάζεται, από τις Υπηρεσίες υπαγόμενες απευθείας στο Δήμαρχο, η αρμοδιότητα λειτουργίας του Αυτοτελούς Τμήματος Δημοτικής Αστυνομίας.

    3. Το σχεδιασμό – εφαρμογή και εποπτεία Διαφάνειας & της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης των υπηρεσιών ευθύνης του σε όλη την περιοχή του Δήμου,

    4. την προεδρία της Ομάδας Διοίκησης Έργου της καθ΄ύλην αρμοδιότητας του.

    –

    1. την προεδρία της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής.

    2. Την ευθύνη για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία των αρμοδιοτήτων του Προγραμματισμού & Ποιότητας ζωής, αυτών που ασκεί ο Δήμος όπως προβλέπεται: α ) από το άρθρο 75 και όλα τα επόμενα του Κ.Δ.Δ. 3463/2006 και β ) από το άρθρο 94 και όλα τα επόμενα του νόμου του Ν.3852 /2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης» όπως ισχύει.

    3. Συνεπικούριση Δημάρχου στην οργάνωση – την διοίκηση και τηνεύρυθμη λειτουργία των δημοτικών Υπηρεσιών (του ανθρώπινου δυναμικού) όπως αυτές ορίζονται σύμφωνα με τον Κ.Δ.Δ. 3463/2006 και τοννόμο 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης» .

    Ειδικότερα σύμφωνα με τον νέο ΟΕΥ του Δήμου έχει την ευθύνη για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία των κάτωθι υπηρεσιών:

    ΕΠΙΤΕΛΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

    1. Αυτοτελές Τμήμα Προγραμματισμού- Οργάνωσης – Πληροφορικής & Διαφάνειας που περιλαμβάνει τα παρακάτω γραφεία :

    α) Γραφείο Προγραμματισμού, Ανάπτυξης και Οργάνωσης

    β) Γραφείο Διαφάνειας & ΚΟΣΕ , Και Πληροφορικής.

    ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ

    1. Αυτοτελές Τμήμα Περιβάλλοντος που περιλαμβάνει ειδικότερα τα παρακάτωγραφεία:

    α) Γραφείο Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας

    β) Γραφείο Καθαριότητας και Ανακύκλωσης

    γ) Γραφείο Συντήρησης ΠρασίνουΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ

    1. Αυτοτελές Τμήμα Τεχνικών Υπηρεσιών και πολεοδομίας που περιλαμβάνει ειδικότερα τα παρακάτω γραφεία

    α) Γραφείο Πολεοδομίας

    β) Γραφείο Τεχνικών Έργων και Συγκοινωνιών

    γ) Γραφείο Ηλεκτρομηχανολογικών Έργων και Ενέργειας

    δ) Γραφείο Ύδρευσης – Αποχέτευσης και Άρδευσης.

    4. Το σχεδιασμό – εφαρμογή και εποπτεία Διαφάνειας & της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης των υπηρεσιών ευθύνης του σε όλη την περιοχή του Δήμου,

    5. την προεδρία της Ομάδας Διοίκησης Έργου της καθ΄ύλην αρμοδιότηταςτου.

    β. Τις εξής κατά τόπο αρμοδιότητες της Δημοτικής περιφέρειας της δημοτικής ενότητας Τιθορέας,: (όπως προβλέπονται από τον νόμο 3852/2010 άρθρο59 αριθμός 4 του Προγράμματος «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ»)

    1. Υπεύθυνος της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.

    2. Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνταιστη δημοτική ενότητα.

    3. Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού πουβρίσκεται στη δημοτική ενότητα.

    4. Υπογράφει με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας.

    5. Συνεργάζεται με τους προέδρους της δημοτικής κοινότητας και των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

    –

    1 . Την ευθύνη για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία τωναρμοδιοτήτων της Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας & Πολιτισμού Αθλητισμού, αυτών που ασκεί ο Δήμος όπως προβλέπεται: α ) από το άρθρο 75 και όλα τα επόμενα του Κ.Δ.Δ. 3463/2006 και β ) από το άρθρο 94 και όλα τα επόμενα του νόμου του Ν.3852 /2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης» όπως ισχύει.

    2 . Συνεπικούριση Δημάρχου στην οργάνωση – την διοίκηση και την εύρυθμη λειτουργία των δημοτικών Υπηρεσιών (του ανθρώπινου δυναμικού)όπως αυτές ορίζονται σύμφωνα με τον Κ.Δ.Δ. 3463/2006 και τον νόμο 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της ΑποκεντρωμένηςΔιοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης» .

    Ειδικότερα σύμφωνα με τον νέο ΟΕΥ του Δήμου έχει την ευθύνη για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία των κάτωθι υπηρεσιών:

    ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

    1.Αυτοτελές Τμήμα Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού που περιλαμβάνει τα παρακάτω γραφεία :

    α) Γραφείο Κοινωνικής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων

    β) Γραφείο ΚΑΠΗ

    γ) Γραφείο Παιδικών Σταθμών

    δ) Γραφείο Προστασίας και Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας

    ε) Γραφείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Πολιτισμού

    3 . Το σχεδιασμό – εφαρμογή και εποπτεία Διαφάνειας & της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης των υπηρεσιών ευθύνης του σε όλη την

    περιοχή του Δήμου,

    4 . την προεδρία της Ομάδας Διοίκησης Έργου της καθ΄ύλην αρμοδιότητας του.

    β Τις εξής κατά τόπο αρμοδιότητες της Δημοτικής περιφέρειας της δημοτικής ενότητας Αμφίκλειας: (όπως προβλέπονται από τον νόμο 3852/2010άρθρο 59 αριθμός 4 του Προγράμματος «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ»)

    1. Υπεύθυνος της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναιεγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.

    2. Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνταιστη δημοτική ενότητα.

    3. Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα

    4. Υπογράφει με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά καιλοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες πουλειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας.

    5. Συνεργάζεται με τους προέδρους της δημοτικής κοινότητας και τωντοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

    –

    1. Την ευθύνη για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία των αρμοδιοτήτων Διοικητικών λειτουργιών, αυτών που ασκεί ο Δήμος όπως προβλέπεται:α)από το άρθρο 75 και όλα τα επόμενα του Κ.Δ.Δ. 3463/2006 και β) από το άρθρο 94 και όλα τα επόμενα του νόμου του Ν.3852 /2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης» όπως ισχύει.

    2. Συνεπικούριση Δημάρχου στην οργάνωση – την διοίκηση και την εύρυθμη λειτουργία των δημοτικών Υπηρεσιών (του ανθρώπινου δυναμικού) όπως αυτές ορίζονται σύμφωνα με τον Κ.Δ.Δ. 3463/2006 και τον νόμο 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης».

    Ειδικότερα σύμφωνα με τον νέο ΟΕΥ του Δήμου έχει την ευθύνη για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία των κάτωθι υπηρεσιών:

    ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ

    1.Αυτοτελές τμήμα Διοικητικών Υπηρεσιών που περιλαμβάνει τις παρακάτω διοικητικές ενότητες :

    α) Γραφείο Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων του Δήμου

    β) Γραφείο Δημοτικής Κατάστασης, Ληξιαρχείου και Αλλοδαπών

    γ) Γραφείο Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοικητικής Μέριμνας

    2.Αυτοτελές Τμήμα ΚΕΠ, με γραφεία που βρίσκονται στις Δημοτικές Κοινότητες Αμφίκλειας και Ελάτειας.

    3. Το σχεδιασμό – εφαρμογή και εποπτεία Διαφάνειας & της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης των υπηρεσιών ευθύνης του σε όλη την περιοχή του Δήμου

    4. την προεδρία της Ομάδας Διοίκησης Έργου της καθ΄ύλην αρμοδιότηταςτου.

    Β. Τις εξής κατά τόπο αρμοδιότητες της Δημοτικής περιφέρειας της δημοτικής ενότητας Ελάτειας: (όπως προβλέπονται από τον νόμο3852/2010 άρθρο 59 αριθμός 4 του Προγράμματος «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ»)

    1. Υπεύθυνος της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.

    2. Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνταιστη δημοτική ενότητα.

    3. Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα.

    4. Υπογράφει με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας.

    5. Συνεργάζεται με τους προέδρους της δημοτικής κοινότητας και τωντοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

    Μοιράσου το. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Ημερολόγιο 2014 με θέμα τα Βυζαντινά και Μεταβυζαντινά Μνημεία του Δήμου Αμφίκλειας – Ελάτειας.

    ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΤΩ ΤΙΘΟΡΕΑΣ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ 24 ΜΑΡΤΙΟΥ 2014

    ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΔΗΜΟΥ ΑΜΦΙΚΛΕΙΑΣ-ΕΛΑΤΕΙΑΣ

    ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΝΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ Η ΔΗΜΟ
    • ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
    • ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ
    • ΔΗΜΩΝ
    28/01/2023

    Υπόμνημα Δημάρχου Μινώα Πεδιάδας στον Πρωθυπουργό για τη διαχείριση των συνεπειών από τον σεισμό της 27ης Σεπτεμβρίου 2021 και το έργο κατασκευής του νέου αεροδρομίου

    28/01/2023

    Συνεχίζονται εντατικά και σε καθημερινή βάση οι καθαρισμοί των ρεμάτων σε όλη την Αττική από τα συνεργεία της Περιφέρειας

    28/01/2023

    Συναντήσεις Δημάρχου Ηρακλείου Βασίλη Λαμπρινού με Υπουργούς

    25/01/2023

    OI EΛΛΗΝΕΣ OLYMPIANS & PARALYMPIANS ΚΟΒΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΗ ΠΙΤΑ ΤΟΥΣ

    28/01/2023

    Συνεχίζονται εντατικά και σε καθημερινή βάση οι καθαρισμοί των ρεμάτων σε όλη την Αττική από τα συνεργεία της Περιφέρειας

    25/01/2023

    OI EΛΛΗΝΕΣ OLYMPIANS & PARALYMPIANS ΚΟΒΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΗ ΠΙΤΑ ΤΟΥΣ

    25/01/2023

    Ανακοίνωση για τη μονάδα ασφαλτικών στη Σαγιάδα

    25/01/2023

    Συνεχίζεται η αποκατάσταση παράπλευρων οδικών δικτύων των Εθνικών Οδών και της Αθηνών – Σουνίου από συνεργεία της Περιφέρειας Αττικής

    28/01/2023

    Υπόμνημα Δημάρχου Μινώα Πεδιάδας στον Πρωθυπουργό για τη διαχείριση των συνεπειών από τον σεισμό της 27ης Σεπτεμβρίου 2021 και το έργο κατασκευής του νέου αεροδρομίου

    28/01/2023

    Συναντήσεις Δημάρχου Ηρακλείου Βασίλη Λαμπρινού με Υπουργούς

    25/01/2023

    Προς δημοπράτηση το εμβληματικό έργο βιοκλιματικής ανάπλασης του κέντρου

    25/01/2023

    Ξεκίνησε την λειτουργία του το Κέντρο Κοινωνικής Φροντίδας Ηλικιωμένων της 1ης Δημοτικής Κοινότητας Ηρακλείου

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
    ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ

    Είναι ένα ειδησεογραφικό Portal που ασχολείται μόνο με ειδήσεις της Περιφερειακής και Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
    Ο επισκέπτης του Portal έχει την δυνατότητα εκτός από τις ειδήσεις που αφορούν γενικά την Αυτοδιοίκηση, να βρει και μεμονωμένα τις ειδήσεις που αφορούν την συγκεκριμένη Περιφέρεια ή Δήμο.

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
    28/01/2023

    Υπόμνημα Δημάρχου Μινώα Πεδιάδας στον Πρωθυπουργό για τη διαχείριση των συνεπειών από τον σεισμό της 27ης Σεπτεμβρίου 2021 και το έργο κατασκευής του νέου αεροδρομίου

    28/01/2023

    Συνεχίζονται εντατικά και σε καθημερινή βάση οι καθαρισμοί των ρεμάτων σε όλη την Αττική από τα συνεργεία της Περιφέρειας

    28/01/2023

    Συναντήσεις Δημάρχου Ηρακλείου Βασίλη Λαμπρινού με Υπουργούς

    ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

    Αμβροσίου Φραντζή 7
    Νέος Κόσμος 11743, Αθήνα
    Τηλ.: 210-9227500
    Φαξ: 211-8006968
    Email: info@whoiswhogroup.com
    Web: www.whoiswhogroup.com

    wiw.gr dimosprofile.gr

    ©2022 dimos-news.gr | Powered by Who is Who Group
    • Η Εταιρεία
    • Όροι Χρήσης
    • Επικοινωνία

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.