Σε μία ακόμη από τις πιο σημαντικές διεθνείς εκθέσεις τουρισμού, την έκθεση World Travel Market του Λονδίνου (3-6 Νοεμβρίου 2014), συμμετείχε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, στο πλαίσιο της συντονισμένης εκστρατείας τουριστικής προβολής που υλοποιεί υπό το brand name “Very Macedonia”.
«Με τη συμμετοχή της σε μεγάλες διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, όπως η έκθεση World Travel Market στο Λονδίνο, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας ισχυροποιεί την παρουσία της στις ξένες αγορές και καθιστά αναγνωρίσιμη και ανταγωνιστική την τουριστική εικόνα της.
Για μας στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, τουρισμός και ανάπτυξη είναι δύο έννοιες άρρηκτα συνδεδεμένες, που λειτουργούν προς όφελος της πραγματικής οικονομίας, δίνοντας ώθηση για νέες επενδύσεις και νέες θέσεις εργασίας», υπογράμμισε ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας.
Ο κ. Τζιτζικώστας έκανε ξεχωριστή αναφορά στην ανάδειξη της Θεσσαλονίκης στον κατάλογο των 100 πόλεων παγκοσμίως που αναδείχθηκαν ως “best value” αστικοί προορισμοί. «Η συγκεκριμένη διάκριση είναι το αποτέλεσμα των συντονισμένων δράσεων τουριστικής προβολής που καταρτίζουμε και υλοποιούμε από κοινού η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ο Δήμος Θεσσαλονίκης, η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης και άλλοι συνεργαζόμενοι φορείς, ώστε να καταστήσουμε τη Θεσσαλονίκη έναν πρώτης γραμμής city break προορισμό», σημείωσε ο κ. Τζιτζικώστας.
Από την πλευρά του, ο Αντιπεριφερειάρχης της Π.Ε. Χαλκιδικής και αρμόδιος για θέματα τουρισμού στην Π.Κ.Μ. Γιάννης Γιώργος αναφέρθηκε στην επιτυχή παρουσία της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στη διεθνή τουριστική έκθεση World Travel Market. «Κυρίαρχη προτεραιότητά μας στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας είναι η ανάπτυξη μιας δωδεκάμηνης τουριστικής περιόδου, που θα αξιοποιήσει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της περιοχής μας. Η Περιφέρειά μας είναι από τις λίγες περιοχές στην Ελλάδα που μπορεί να υποστηρίξει με αξιώσεις εναλλακτικές μορφές τουρισμού όπως για παράδειγμα ο ορεινός, ο θρησκευτικός, ο ιστορικός, ο ιαματικός, ο συνεδριακός, ο γαστρονομικός και ο εκθεσιακός τουρισμός», τόνισε ο κ. Γιώργος.
Με πλεονεκτική θέση στο περίπτερο του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού και με παρουσία στελεχών από τη Θεσσαλονίκη και το Κιλκίς, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας παρουσίασε στο πολυπληθές κοινό επαγγελματιών και ταξιδιωτών της έκθεσης World Travel Market τις θεματικές μορφές τουρισμού της Π.Κ.Μ. και παρείχε σχετικό ενημερωτικό υλικό.
Στον εκθεσιακό χώρο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας πραγματοποιήθηκαν επίσης εποικοδομητικές συναντήσεις επαγγελματιών του τουρισμού από την Κεντρική Μακεδονία με ξένους τουριστικούς πράκτορες και δημοσιογράφους, εξειδικευμένους σε θέματα τουρισμού και γαστρονομίας.
Ειδικότερο ενδιαφέρον φέτος είχε η προώθηση των τουριστικών προορισμών της Κεντρικής Μακεδονίας μέσω Διαδικτύου. Για το λόγο αυτό οι κυριότερες επαφές στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού World Travel Market έγιναν στοχευμένα με εταιρίες – διαμορφωτές της κοινής γνώμης σε τουριστικά θέματα, όπως το tripadvisor, το BBC κ.ά., με στόχο την ανάπτυξη συνεργασιών, ώστε να προβληθεί η τουριστική ταυτότητα και η επισκεψιμότητα της περιοχής.
Την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού World Travel Market στο Λονδίνο εκπροσώπησε ο Αντιπεριφερειάρχης της Π.Ε.Χαλκιδικής και αρμόδιος στον τομέα του τουρισμού για την Π.Κ.Μ. Γιάννης Γιώργος, ο οποίος υποδέχθηκε στο περίπτερο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας την Υπουργό Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, το Γενικό Γραμματέα του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού Πάνο Λειβαδά και τον Πρόεδρο του Σ.Ε.Τ.Ε. Ανδρέα Ανδρεάδη.