Ο ΦοΔΣΑ με τη σημερινή ανακοίνωσή του επιβεβαιώνει ότι αγνοεί τα στοιχειώδη για τον τρόπο που γινόταν η μεταφορά του υπολείμματος από τη ΜΕΑ Ηπείρου.
Ο ΦοΔΣΑ δεν «υποχρέωνε», όπως ανακριβώς ισχυρίζεται, τον ανάδοχο να χρησιμοποιεί αποκλειστικά ιδιόκτητο εξοπλισμό. Κοντέινερς για την εναπόθεση και τη μεταφορά του υπολείμματος είχαν παραδοθεί στη ΜΕΑ από την Περιφέρεια από 22.03.2019, δηλαδή από την έναρξη της λειτουργίας της, όπως προκύπτει από σχετικό πρωτόκολλο παράδοσης παραλαβής με σειριακούς αριθμούς. Ο ανάδοχος του ΦοΔΣΑ χρησιμοποιούσε και αυτόν τον εξοπλισμό. Μάλιστα σήμερα το πρωΐ δύο κοντέϊνερς που είχε παραδώσει η Περιφέρεια στη ΜΕΑ τα φόρτωσε ο ανάδοχος του ΦοΔΣΑ και δεν είναι γνωστό αν τα επέστρεψε.
Επομένως η τιμή μονάδος που εξασφάλισε η Περιφέρεια πέραν του 30% χαμηλότερη σε σχέση με την τιμή που εξασφάλιζε ο ΦοΔΣΑ δεν έχει καμία σχέση με τον εξοπλισμό. Υποθέτουμε ότι μάλλον οφείλεται στο γεγονός ότι η Περιφέρεια δεν απαίτησε από τον ανάδοχο να διαθέτει ομάδα έργου με τρεις (3) μηχανικούς πανεπιστημιακής εκπαίδευσης για να επιβλέπουν τη φόρτωση του υπολείμματος, όπως απαιτούσε ο ΦοΔΣΑ, ούτε έθεσε ως προϋπόθεση τα απορριμματοφόρα να είναι εξοπλισμένα με παγκόσμιο σύστημα εντοπισμού θέσης (GPS). Η διαδρομή είναι γνωστή και δεν κινδυνεύουν να χαθούν οι οδηγοί, η τιμή έχει ορισθεί ανά χιλιόμετρο (φιξαρισμένη) και υπενθυμίζουμε ότι τα απορριμματοφόρα μεταφέρουν από τη ΜΕΑ στη Δωδώνη μέχρι το ΧΥΤΥ Ελληνικού υπόλειμμα και όχι χρηματαποστολή ώστε να απαιτείται ο εντοπισμός της θέσης τους ανά πάσα στιγμή με GPS.
Τέλος, ενημερώνουμε την περιφερειακή παράταξη «Κοινό των Ηπειρωτών» ότι η ανάδοχος εταιρεία είναι νομίμως καταχωρημένη στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Αποβλήτων (ΗΜΑ). Σε κάθε περίπτωση ας απαντήσει η παράταξη αυτή στον Ηπειρώτη πολίτη: προτιμά να επιβαρύνεται αυτός με 30% επιπλέον, αρκεί η μεταφορά του υπολείμματος να εποπτεύεται από μηχανικούς πανεπιστημιακής εκπαίδευσης και τα οχήματα να διαθέτουν GPS;