Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Στρ. Ιωάννου:
Η πρωτιά της Ηπείρου στην αξιολόγηση των ξενοδοχείων
επιβεβαιώνει το υψηλό επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών
Την πεποίθησή του ότι η δημοσιοποίηση στοιχείων της ReviewPro για την αξιολόγηση των ξενοδοχείων των ανταγωνιστικών προορισμών της Ελλάδος, δημιουργεί πρόσθετες θετικές προοπτικές για την τουριστική ανάπτυξη της Ηπείρου, εκφράζει ο Αντιπεριφερειάρχης, αρμόδιος για την Τουριστική Ανάπτυξη της Περιφέρειας, κ. Στράτος Ιωάννου.
Σύμφωνα με στοιχεία της ReviewPro, ο Γενικός Δείκτης Ικανοποίησης πελατών για την Ελλάδα ξεπερνά το 80% κατά το χρόνο αναφοράς, που είναι ο Φεβρουάριος του τρέχοντος έτους. Η Ήπειρος – όπως αναφέρει το SETE intelligence – βρίσκεται στην υψηλότερη θέση ικανοποίησης με 88,4% και ακολουθούν οι Κυκλάδες με 87,4%.
Ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Στρ. Ιωάννου, τόνισε ότι η αξιολόγηση που προέκυψε από ένα μεγάλο αριθμό πελατών (6.422 ελληνικών ξενοδοχείων και 45.582 ανταγωνιστικών προορισμών), αποτελεί μια σημαντική διάκριση για την Ήπειρο, τους επαγγελματίες και γενικά τον τουρισμό μας. Πρόσθεσε δε και τα εξής:
“Ο δείκτης ικανοποίησης των τουριστών από τα ξενοδοχεία της Ηπείρου, επιβεβαιώνει το υψηλό επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών από τους επαγγελματίες του τουρισμού, που κάνουν άριστα τη δουλειά τους και τους αξίζει ένα μπράβο. Ταυτόχρονα και αυτό είναι το πιο σημαντικό, αποτελεί υποστηρικτικό “μηχανισμό” της προσπάθειας της Περιφέρειας Ηπείρου για αύξηση της επισκεψιμότητας και την ανάδειξή της ως κορυφαίου τουριστικού προορισμού για όλο το χρόνο, αξιοποιώντας προς τούτο τη φυσική ομορφιά, τον πολιτισμό, την παράδοση, την γαστρονομία. Εκείνο που προέχει για όλους μας, είναι να διατηρήσουμε το επίπεδο των υπηρεσιών και αν είναι δυνατόν να το βελτιώσουμε ακόμη περισσότερο, συνδυάζοντας το με την τοπική παραγωγή κάθε περιοχής- μέσω καθολικής καθιέρωσης του ηπειρωτικού πρωινού- ώστε να υπάρχει διάχυση της ωφέλειας. Η ευρεία δημοσιοποίηση που δόθηκε στα στοιχεία της έρευνας, ενισχύει την προβολή της Ηπείρου και είναι χρέος όλων μας να προστατεύσουμε και να στηρίξουμε το τουριστικό μας προϊόν”.