«Ημέρα Θεσσαλονίκης στην Καλαμάτα» διοργανώνει ο Δήμος Θεσσαλονίκης την Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2015, στο πλαίσιο των στρατηγικών του δράσεων για την προώθηση της πόλης ως τουριστικό προορισμό.
Η προώθηση της Θεσσαλονίκης στις εκδηλώσεις που θα πραγματοποιηθούν στο φουαγιέ, στο αμφιθέατρο και στην πλατεία του Πνευματικού Κέντρου Καλαμάτας, θα βασιστεί στους παρακάτω θεματικούς άξονες:
• «Η Θεσσαλονίκη του πολιτισμού και της ιστορίας των 2400 ετών»: Bυζαντινά μνημεία- μνημεία Unesco- αρχαιολογικοί χώροι -Μουσεία, πολιτιστικά events. Μέσα από έντυπο υλικό θα παρουσιαστεί η ιστορία της πόλης στο κοινό της Καλαμάτας. Παράλληλα, στο φουαγιέ του Πνευματικού Κέντρου θα λειτουργήσει, έως τις 13 Νοεμβρίου 2015, έκθεση έργων ζωγραφικής της Αγιορείτικης Εστίας με έργα του Βρετανού Ζωγράφου και Αρχιτέκτονα Doug Patterson με τίτλο «Ζωγραφίζοντας σε τόπους ιερούς. Άθως – Σινά»
• «Η Θεσσαλονίκη των γεύσεων –Thessaloniki Food Festival»: Προβολή της πόλης μέσα από έκθεση τοπικών προϊόντων στο παραλιακό μέτωπο της Καλαμάτας και μια ανοιχτή πρόσκληση προς το κοινό για ένα ταξίδι γευσιγνωσίας. Στο εμπορικό κέντρο θα παρασκευαστεί μπουγάτσα Θεσσαλονίκης, ενώ έξω από το Πνευματικό Κέντρο θα προσφερθούν ζεστά περέκ
• Η εφαρμογή «SKG.360» που δημιούργησε η ομάδα Google Developers: Ένα παιχνίδι εικονικής πραγματικότητας που μεταφέρει το κοινό σε μνημεία και πλατείες της Θεσσαλονίκης. Οι συμμετέχοντες καλούνται να αναγνωρίσουν τα τουριστικά σημεία της πόλης και να κερδίσουν διαμονή σε 5στερα και 4στερα ξενοδοχεία, προσφορά της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης
• «ΠΙΚ ΝΙΚ Urban Festival»: Μια πρωτοβουλία για την ανάδειξη των αρχαιολογικών χώρων σε χώρους ψυχαγωγίας
Στην αποστολή θα πάρουν μέρος φοιτητές από πανεπιστήμια της Θεσσαλονίκης, ενώ το Thessaloniki Convention Bureau θα προχωρήσει σε παρουσίαση του συνεδριακού μετώπου της πόλης.
Στις παράλληλες εκδηλώσεις, το Google Developers Group Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με το Δήμο Θεσσαλονίκης, διοργανώνει εργαστήριο για την επίσημη παρουσίαση του Google Cardboard και τις δυνατότητες που προσφέρει το συγκεκριμένο εργαλείο για την τόνωση του τοπικού τουρισμού και των επιχειρήσεων.