Την νέα ιστοσελίδα του Δήμου Σερρών παρουσίασε ο Δήμαρχος Σερρών Πέτρος Αγγελίδης με τον Αντιδήμαρχο Οικονομικών και Διοίκησης Στέργιο Γαλάνη και τον Προϊστάμενο της Μηχανογράφησης Γιώργο Τσακιρίδη, την Παρασκευή 8-7-2016.
«Η νέα ιστοσελίδα του Δήμου Σερρών θα είναι πιο λειτουργική και πιο εύχρηστη από τους πολίτες αφού θα τους παρέχεται η δυνατότητα online καταχώρησης αιτημάτων, θα συνδέεται με το εσωτερικό πληροφοριακό σύστημα του Δήμου και
θα κατηγοριοποιεί αυτόματα τα αιτήματα σε αρμόδιες διευθύνσεις και τμήματα», δήλωσε ο κ. Αγγελίδης.
Συγκεκριμένα για την αναβάθμιση της ιστοσελίδας του Δήμου Σερρών έγιναν οι εξής παρεμβάσεις:
1) Μετάπτωση των βασικών δεδομένων από την παλιά στη νέα ιστοσελίδα σε νέο αναβαθμισμένο λογισμικό τελευταίας τεχνολογίας
2) Αναδιάταξη και νέα αισθητική στις βασικές κατηγορίες πληροφορίας, ώστε άμεσα ο χρήστης του ιστοτόπου να εντοπίζει την πληροφορία που θέλει (Δελτία τύπου, Διαγωνισμοί, Ανακοινώσεις, Συνεδριάσεις επιτροπών)
3) Επιπλέον θωράκιση της ασφάλειας του πληροφοριακού συστήματος όπου φιλοξενείται ο νέος ιστότοπος, καθώς με το μέχρι τώρα παρωχημένο λογισμικό υπήρχαν σημαντικά προβλήματα και κενά ασφαλείας. Να σημειωθεί ότι τον τελευταίο χρόνο δεχθήκαμε 2 επιθέσεις από ηλεκτρονικούς εισβολείς με αποτέλεσμα την προσωρινή κατάρρευση του συστήματος.
4) Δυνατότητα προσαρμογής της όψης του νέου ιστοτόπου (responsive view) όταν προβάλλεται σε κινητά και tablet
5) Ομαδοποίηση και δυνατότητα άμεσης πρόσβασης στα διάφορα έντυπα – δικαιολογητικά με τα οποία συναλλάσσεται ο δημότης με τις πιο “δημοφιλείς” υπηρεσίες του Δήμου (ληξιαρχείο, δημοτολόγιο, πολεοδομία).
«Στα πλαίσια της παραπάνω δυνατότητας, κρίθηκε σκόπιμο να γίνει και μια γενική αναδιαμόρφωση του ιστοτόπου του Δήμου Σερρών μετά από 7 χρόνια περίπου, αφού και οι λειτουργικές του δυνατότητες και η αισθητική του όψη έχριζαν επιβεβλημένης ανασυγκρότησης», είπε ο κ. Γαλάνης.
Ενώ ο Προϊστάμενος της Μηχανοργάνωσης αναφέρθηκε στον τρόπο που χρησιμοποιείται η ιστοσελίδα λέγοντας ότι απαιτείται την πρώτη φορά μόνο η εγγραφή του χρήστη στο σύστημα για λήψη κωδικών πιστοποίησης του χρήστη. Από εκεί και πέρα και αφού συνδεθεί ο δημότης με τους κωδικούς του απαιτείται η συμπλήρωση μιας πολύ απλής φόρμας καταχώρησης του αιτήματος, όπου μεταξύ των άλλων υπάρχουν έτοιμες κατηγορίες αιτημάτων προς επιλογή, ώστε να γίνει στη συνέχεια αυτόματα η κατάλληλη ανάθεση στο αρμόδιο τμήμα.