Εγκρίθηκε από το Δήμο Σκιάθου το πρόγραμμα τουριστικής προβολής του νησιού με προϋπολογισμό 200.000 ευρώ για το 2016.,
Μετά την επιτυχημένη τουριστική περίοδο του 2015 για τη Σκιάθο, ο Δήμος αποφάσισε να διπλασιάσει τον προϋπολογισμό για την προβολή του νησιού στο εξωτερικό και την ελληνική αγορά, ύστερα από πρόταση της Επιτροπής Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης, στοχεύοντας στην περαιτέρω τουριστική ανάπτυξη του νησιού. Σε αυτή την κατεύθυνση ο Δήμος Σκιάθου σκοπεύει να συμμετάσχει για πρώτη φορά και σε τουριστικές εκθέσεις που θα αφορούν αποκλειστικά εναλλακτικές μορφές τουρισμού.
Ακόμα θα υπάρξει συνεργασία με μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες μάρκετινγκ & στρατηγικού σχεδιασμού στην Ελλάδα, την CIVITAS, η οποία θα βοηθήσει να χαραχθούν και να υλοποιηθούν οι δύο άξονες της τουριστικής προβολής και ανάπτυξης του νησιού, ο βραχυπρόθεσμος, που αφορα τις δρασεις για το 2016, αλλά και ένα μακρυπρόθεσμο πλάνο τετραετίας.
Αναλυτικά το πρόγραμμα τουριστικής προβολής του Δήμου Σκιάθου για το 2016:
ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2016
VAKANTIEBEURS – ΟΥΤΡΕΧΤΗ – ΟΛΛΑΝΔΙΑ
FERIEN – BIENNH – ΑΥΣΤΡΙΑ
ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2016
BIT – ΜΙΛΑΝΟ – ΙΤΑΛΙΑ
Greekland panorama – ΣΤΟΚΧΟΛΜΗ – ΣΟΥΗΔΙΑ
SAJAM TURΙSMA – ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ – ΣΕΡΒΙΑ
ΜΑΡΤΙΟΣ 2016
ΙΤΒ – ΒΕΡΟΛΙΝΟ – ΓΕΡΜΑΝΙΑ
TTR(SPRING EDITION) – ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙ – ΡΟΥΜΑΝΙΑ
ΜΑΙΟΣ 2016
TAXIDI 2015 –ΛΕΥΚΩΣΙΑ – ΚΥΠΡΟΣ
ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2016
TTI Travel Trade – ΡΙΜΙΝΙ – ΙΤΑΛΙΑ
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2016
WORLD TRAVEL MARKET – ΛΟΝΔΙΝΟ – ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ
ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ 2 ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2016
PHILOXENIA, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΔΕΚΕΜΒΡΡΙΟΣ 2016
Greek Tourism EXPO, ΑΘΗΝΑ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ & ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ
Ανάλογα με τη στόχευση κ την ποσόστωση (Ελληνικό κοινό V εξωτερικό) θα υλοποιηθεί ένα media plan σε συγκεκριμένες χρονικές περιόδους ή αφορμές (πχ Πάσχα, αρχή σεζόν, επέκταση σεζόν, last minute offers κλπ) με χρήση σποτ στη τηλεόραση, το ραδιόφωνο, καταχωρήσεις σε περιοδικά ή σε ειδικά αφιερώματα/ένθετα για τις διακοπές(on flight magazines BLUE/AEGEAN – THOMAS COOK – MERIDIANA), σε ΜΜΕ στην Ελλάδα και σε χώρες ενδιαφέροντος εξωτερικού.
ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ SITE ΔΗΜΟΥ ΣΚΙΑΘΟΥ social media
α) Δημιουργία του site βάση SEO optimized πλατφόρμας
β) Εφαρμογή τεχνικών SEO optimization στο site adwords keyword planner
λέξεις κλειδιά σχετικές με το νησί κ τις υπηρεσίες του.
ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ SOCIAL MEDIA
1)Uploading νέου περιεχομένου στο site.
2) Editing του υλικού και Google Analytics Reporting.
3) Επιλογή και δημιουργία περιεχομένου δημιουργία calendar.
4) Ανέβασμα υλικού βάσει εγκεκριμένου calendar.
5) Δημιουργία θεματικών posts τα οποία θα οδηγούν στο site.
6) Διαχείριση της σελίδας σε καθημερινή βάση.
7) Προτάσεις για concept διαγωνισμών σε ετήσια βάση.
8) Δημιουργία και upload cover photo (μια φορά το μήνα).
9) Δημιουργία μηνιαίου report με ανάλυση του περιεχομένου της σελίδας και προτεινόμενα επόμενα βήματα για τους επόμενους μήνες.
10) Διαχείριση διαγωνισμών που «τρέχουν» στη σελίδα.
11) Δημιουργία report για αξιολόγηση της κάθε ενέργειας.
12) Δημιουργία καναλιού YOU TUBE για τη Σκιάθο με την ανάρτηση videos για το νησί και τις δραστηριότητες που μπορεί κάποιος να κάνει. Στη συνέχεια το κανάλι αυτό θα τροφοδοτείται με video σχετικά με tips για τα special μέρη του νησιού.
13) Εταιρικό video και παρουσιάσεις επαγγελματιών του νησιού.
ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ OPINION INFLUENCERS (δημοσιογράφους,tour operators, bloggers/celebrities)
Για την δημιουργία σχέσεων με key opinion influencers θα εκπονηθεί ένα πρόγραμμα/calendar φιλοξενίας και επισκέψεων στο νησί με σκοπό να γράψουν και να αναπαράγουν τις θετικές εντυπώσεις στα έντυπα / blogs που εργάζονται, καθώς επίσης και οι celebrities να σηκώσουν στα social media τις δικές του εικόνες και εντυπώσεις από το ταξίδι τους, προκειμένου αυτές να γίνουν viral στα social media.
ΛΟΙΠΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ
Μελέτη – αποτύπωση της τουριστικής αγοράς
Πρόταση διεξαγωγής έρευνας σε επίλεκτα κοινά επαγγελματιών του τουρισμού καθώς και της κοινής γνώμης του Δήμου Σκιάθου με θέμα «Στάση των επαγγελματιών του τουρισμού και της κοινής γνώμης απέναντι στην ανάπτυξη του νησιού μέσω του τουριστικού προϊόντος που διαθέτει».
MARKETING & BUSINESS PLAN
Επεξεργασία ενός marketing business plan που θα διαμορφώσει το πλαίσιο επικοινωνίας με τους υπάρχοντες πελάτες και θα καθοδηγήσει στην προσέλκυση νέων πελατών. Επίσης, θα βοηθήσει να καθοριστούν οι κατηγορίες πελατών που θα πρέπει να αποτελούν τον στόχο, τον τρόπο προσέγγισης τους, καθώς και πως θα πρέπει να παρακολουθούνται τα αποτελέσματα, έτσι ώστε να εντοπιστούν οι αναγκαίες ενέργειες για την ανάπτυξη του νησιού.
Παραγωγή δημιουργικού υλικού
Για την υποστήριξη όλων των δράσεων προβολής αξιολογείται το υπάρχον δημιουργικό υλικό (photo gallery, τηλεοπτικά και εταιρικά videos, μακέτες εντύπων/ καταχωρίσεων, περιπτέρων, οδηγοί κ.λ.π.) και είτε θα γίνουν επανεκτυπώσεις (με κάποιες μικρές αλλαγές/προσθήκες) είτε θα παραχθούν από την αρχή νέα υλικά που να συνάδουν με τη νέα εταιρική ταυτότητα (look & feel) της γενικότερης επικοινωνίας που θα συμφωνηθεί.