Μεγάλη επιτυχία σημείωσε η ετήσια γιορτή για τους μαθητές και τις μαθήτριες των Ειδικών Σχολείων της Περιφερειακής Ενότητας Πειραιά, στην οποία συμμετείχαν περισσότερα από 500 παιδιά. Η εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε για 5η συνεχή χρονιά, στον Πολιτιστικό Πολυχώρο «Μάνος Λοϊζος» στη Νίκαια , διοργανώθηκε από την Περιφέρεια Αττικής – Περιφερειακή Ενότητα Πειραιά, σε συνεργασία με το Δήμο Νίκαιας- Αγ. Ιωάννη Ρέντη. Στη διάρκεια των δύο ωρών της εκδήλωσης τα παιδιά από 14 Ειδικά Σχολεία απόλαυσαν πλούσιο πρόγραμμα, με δρώμενα και δραστηριότητες.
Η εκδήλωση παρουσιάστηκε από τον δημοφιλή ηθοποιό Γιώργο Κιμούλη και την παρακολούθησαν εκτός από τα παιδιά, γονείς και εκπαιδευτικοί. Η Περιφέρεια Αττικής και ο Δήμος Νίκαιας- Αγ. Ιωάννη Ρέντη ευχαριστούν όλους τους συντελεστές και ιδιαίτερα τον κ. Γιώργο Κιμούλη, τους εθελοντές και εμψυχωτές που συνέβαλλαν στην επιτυχία της γιορτής. Η χαρά και τα χαμόγελα στα πρόσωπα των παιδιών αποτελούν για όλους μας το καλύτερο δώρο στην εποχή που ζούμε.
Ο Αντιπεριφερειάρχης Πειραιά Γ. Γαβρίλης σε δήλωσή του υπογράμμισε τα εξής: «Η σημερινή εκδήλωση αποτελεί το επιστέγασμα μιας σειράς δράσεων, που έχουν γίνει, τη φετινή σχολική χρονιά, στην ευρύτερη περιοχή του Πειραιά για τα παιδιά των Ειδικών Σχολείων. Με αυτή την εκδήλωση, που γίνεται για 5η χρονιά και φιλοδοξούμε να γίνει θεσμός, είχαμε την ευκαιρία να κλείσουμε το σχολικό έτος μαζί με τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς τους, τιμώντας τον δύσκολο και καθημερινό αγώνα τους αγάπης και αξιοπρέπειας. Σε αυτή τη προσπάθειά τους η Περιφέρεια θα είναι σταθερά αρωγός και συμπαραστάτης».
Ο Δήμαρχος Νίκαιας- Αγ. Ι. Ρέντη Γιώργος Ιωακειμίδης μεταξύ άλλων ανέφερε:
«Με συγκίνηση υποδεχθήκαμε τα παιδιά των ειδικών σχολείων της ευρύτερης Περιφέρειας Πειραιά σ’αυτή τη γιορτή χαράς και έκφρασης. Αισθάνομαι την ανάγκη να συγχαρώ τους γονείς των παιδιών και τους εκπαιδευτικούς για τις άοκνες προσπάθειες που καταβάλλουν για την ομαλή ένταξή τους στο ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον. Η Τοπική Αυτοδιοίκηση οφείλει να υποστηρίζει δράσεις που ενισχύουν τη συμμετοχή των «ιδιαίτερων» παιδιών σε κοινωνικές και πολιτιστικές δραστηριότητες».