Γιατί η αστυνομία χρειάζεται περιπολικό;
Γιατί οι αστυνομικοί φορούν στολή;
Τι δε λέμε σ’έναν αστυνομικό;
Πως μπορώ να γίνω και γω αστυνομικός;
Πως προστατεύει η αστυνομία ένα παιδί;
Απαντήσεις σ’αυτά και σε πολλά άλλα ερωτήματα δόθηκαν στη δράση που πραγματοποιήθηκε στο 14ο Δημοτικό Σχολείο Νίκαιας μετά από συνεργασία Δήμου και Αστυνομικού Τμήματος Νίκαιας. Με ευρηματικό τρόπο, οι μαθητές ενημερώθηκαν για το ρόλο της αστυνομίας χρησιμοποιώντας ένα κουτί ερωτήσεων, γνώρισαν τις λειτουργίες ενός περιπολικού και έμαθαν ότι η αστυνομία έχει και φίλους που κάνουν κόλπα μαγικά όπως είναι οι ταχυδακτυλουργοί.
Ο Δήμαρχος Νίκαιας-Αγ.Ι. Ρέντη κ. Κωνσταντίνος Μαραγκάκης μοίρασε σφυρίχτρες σε όλα τα παιδιά, πρόσφερε βιβλία με την ιστορία της πόλης για τη βιβλιοθήκη του σχολείου και δήλωσε χαρακτηριστικά:
«Αυτή ήταν η πρώτη δράση [που πραγματοποιήθηκε με τη συνεργασία Δήμου και Αστυνομικού τμήματος Νίκαιας σε σχολείο της πόλης προκειμένου να τονώσουμε τον κοινωνικό χαρακτήρα της αστυνομίας. Η σύμπραξη τοπικής αυτοδιοίκησης, αστυνομίας και σχολικής κοινότητας σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης αποτελεί βασικό στοιχείο για την εδραίωση του αισθήματος ασφάλειας των μαθητών. Είμαστε αποφασισμένοι να ενθαρρύνουμε πρωτοβουλίες προκειμένου να καταρρίψουμε προκαταλήψεις και να δημιουργήσουμε γέφυρες συνεργασίας με επίκεντρο το παιδί και την προστασία του απ’ολες τις «σειρήνες»».
Τη δράση επιμελήθηκε ο Αστυνόμος Β’ και Διοικητής του Αστυνομικού Τμήματος Νίκαιας κ. Βασίλης Γκόνος ο οποίος σημειώνει:
«Με χαρά αποδέχθηκα την πρόσκληση του Συλλόγου Γονέων του 14ου Δημοτικού Σχολείου Νίκαιας για να γνωρίσουν τα παιδιά από κοντά την αστυνομία και το έργο της και να διώξουν κάθε φοβία. Με αυτές τις δράσεις και σε συνεργασία με τον Δήμο και τα σχολεία επιδιώκουμε να δημιουργήσουμε μια θετική σχέση με τους μαθητές προάγοντας την ανοιχτή επικοινωνία και εμπιστοσύνη».
Ο Διευθυντής του σχολείου κ. Αντώνιος Κυρμπάτσος ευχαρίστησε τον Δήμαρχο της πόλης και τον Διοικητή του τμήματος και ανέφερε:
«Είναι σημαντικό με παιγνιώδη τρόπο να εμπνέουμε στα παιδιά αίσθημα ασφάλειας προς την αστυνομία και το έργο της. Οι μαθητές και μαθήτριές του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με αστυνομικούς ,να λυθούν οι απορίες τους και να περιεργαστούν ένα περιπολικό στην αυλή του σχολείου».