Η δυναμική των social media είναι πλέον γεγονός και η πιο σημαντική τους χρήση από επιχειρήσεις και οργανισμούς αφορά στο marketing και στις δημόσιες σχέσεις. Με τη χρήση των social media ως εργαλείο του marketing η δημοτική αρχή Χερσονήσου στοχεύει στην αξιοποίησή τους για τη διαμόρφωση μιας ακόμα καλύτερης εικόνας για το τουριστικό προϊόν της περιοχής. «Στρατηγικός μας στόχος είναι να αυξήσουμε την αναγνωρισιμότητα του Δήμου μας ως brand και σε αυτή την κατεύθυνση συντονίσαμε τη δράση φιλοξενίας μπλόγκερ-ταξιδευτών, εστιάζοντας στην προώθηση και τη φήμη της περιοχής» δήλωσε ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Χερσονήσου, κ. Ευθύμης Μουντράκης.
Ως εξαιρετικά επιτυχημένη αποδεικνύεται η εφαρμογή της social media καμπάνιας που έγινε μετά από την τριήμερη φιλοξενία (27-29 Μαΐου 2015) της ομάδας των Ελλήνων travel bloggers στο Δήμο Χερσονήσου, όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα που καταγράφονται σε σχετική αναφορά του κ. Μηνά Λιαπάκη, ειδικού συμβούλου σε θέματα τουρισμού στο Δήμο.
Στο Δήμο Χερσονήσου φιλοξενήθηκαν οι: Μαρία Καλύμνου (www.maryhop.com), Χρήστος Λουκάς (www.blogtravels.gr), Μαρία Kόφου (http://travelstoriesfromyworld.com), Κώστας Φυλακτός (www.runvel.gr) και Μαρία Πετροπούλου (www.mylandingrunway.com). Καθένας τους συνέβαλε με το δικό του τρόπο στην προώθηση του Δήμου, προβάλλοντας τις ομορφιές, τα ήθη και τα έθιμα του τόπου στα social media. To πρόγραμμά τους περιλάμβανε διάφορες δραστηριότητες, όπως ιππασία και παρακολούθηση τουρνουά τένις (6th Helleniczeus ITF Pro Circuit 2015), επίσκεψη σε διάφορα σημεία ενδιαφέροντος (Επισκοπή, σπήλαιο Αγίας Φωτεινής – Αβδού, πλάτανος στο Κράσι, το φράγμα Αποσελέμη και το χωριό Σφενδύλι), καθώς και μαθήματα μαγειρικής παραδοσιακής κρητικής κουζίνας. Επισκέφθηκαν επίσης το Ενυδρείο Κρήτης (CretaAquarium), και συμμετείχαν στους λαϊκούς αγώνες δρόμου, την Κυριακή 29 Μαρτίου (πρώτοι αγώνες δρόμου για παιδιά με αυτισμό / πρώτοι παραθαλάσσιοι αγώνες δρόμου Δήμο Χερσονήσου).