Αθήνα, 23 Ιουλίου 2014. Με GoldEffieAwardγια την επικοινωνιακή καμπάνια του Ολοκληρωμένου Προγράμματος Τουριστικής Προβολής βραβεύτηκαν η Περιφέρεια Αττικής και η McCannAthens κατά την τελετή απονομής των βραβείων EffieAwardsHellas2014, που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 22 Ιουλίου στο Βυζαντινό Μουσείο, παρουσία εκπροσώπων φορέων και εταιριών που τιμήθηκαν για την αποτελεσματικότητα των σημαντικών ιδεών που συνέλαβαν και υλοποίησαν. Η συγκεκριμένη υποψηφιότητα πραγματοποιήθηκε στην κατηγορία Μέσα Ενημέρωσης/ Εκδόσεις/ Δημόσιο/ Ενέργεια/ Εκπαίδευση/ Τουρισμός/ Αναψυχή/ Συγκοινωνίες και Σχετικές Υπηρεσίες. Το βραβείο παρέλαβαν η κα Άννα Παπαδημητρίου, Αναπληρώτρια Περιφερειάρχης Αττικής και Αντιπεριφερειάρχης Κεντρικού Τομέα Αθηνών και η κα Κατερίνα Χρυσή, υπεύθυνη του λογαριασμού από την McCannAthens.
Η εξωστρεφής επικοινωνιακή στρατηγική του Ολοκληρωμένου Προγράμματος Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Αττικής στόχευσε στον επαναπροσδιορισμό της τουριστικής εικόνας της Περιφέρειας και την απόκτηση μιας σύγχρονης τουριστικής ταυτότητας. Το Τουριστικό Πρόγραμμα επιδιώκει να εδραιώσει την Αθήνα/ Αττική στους top 10 city break προορισμούς μέχρι το 2020, αναδεικνύοντας τις ποικίλες εναλλακτικές που προσφέρει στον επισκέπτη καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Η αποτελεσματικότητα της επικοινωνιακής καμπάνιας του Προγράμματος αποτυπώνεται στα παρακάτω εντυπωσιακά μεγέθη, τα οποία υπερβαίνουν κατά πολύ συγκεκριμένους στόχους μέτρησης που έχουν τεθεί σχετικά με την επιτυχία του έργου*:
•Σημαντική αύξηση των επισκεπτών αναψυχής που επιλέγουν την Αττική ως τελικό ταξιδιωτικό προορισμό – 8 στους 10 ερωτηθέντες απάντησαν θετικά – Συνολική αύξηση 19,5% (από 67% σε 80% Νοέμβριος 2012 – Νοέμβριος 2013)
•Αύξηση της μέσης διάρκειας ταξιδιού (διανυκτερεύσεων) στην Περιφέρεια Αττικής των επισκεπτών που δεν έχουν τελικό προορισμό την Αττική κατά 1,5 (από 2,4 σε 3,9 νύκτες Νοέμβριος 2012 – Νοέμβριος 2013) και σταθεροποίηση της μέσης διάρκειας ταξιδιού (διανυκτερεύσεων) στην Περιφέρεια Αττικής των επισκεπτών που έχουν τελικό προορισμό την Αττική (4,5 νύκτες) για την ίδια χρονική περίοδο
•Αύξηση της πρόθεσης επιλογής της Περιφέρειας Αττικής ως citybreak προορισμό κατά 13% με το τελικό ποσοστό να αγγίζει το 71% και της πρόθεσης σύστασης της Περιφέρειας Αττικής ως citybreak προορισμό κατά 8,9%, φτάνοντας το 74% το Νοέμβριο του 2013 (Νοεμ. 2012- Νοεμ. 2013)
Η σημαντική αύξηση των προαναφερθέντων KPI’s συνηγορούν στη θετική τάση για επάνοδο της Αττικής ως ελκυστικού τουριστικού προορισμού για city break, ενώ τα παρακάτω δημοσιευμένα στοιχεία επιβεβαιώνουν με τον καλύτερο τρόπο τη συμβολή του Προγράμματος Τουριστικής Προβολής στην αύξηση της τουριστικής κίνησης της Αττικής:
– Η Αθήνα μπαίνει στη λίστα των 25 καλύτερων city break προορισμών το 2013 και το 2014 με βάση την έρευνα Travelers’ Choice του δημοφιλούς τουριστικού ενδιαφέροντος Trip Advisor. Κατακτά τη θέση 18 για δυο συναπτές χρονιές, ενώ νωρίτερα δεν ανήκε καν στην πρώτη 25άδα
– Δημοσιεύματα δημοσιογράφων τουρισμού και αναφορές γνωστών στελεχών της τουριστικής βιομηχανίας σε σημαντικά Μέσα των χωρών-στόχος προτείνουν την Αθήνα – Αττική και τα νησιά της ως έναν εκ των σημαντικότερων citybreak προορισμών.
Η κα Άννα Παπαδημητρίου, κατά την παραλαβή του βραβείου ευχαρίστησε την κριτική επιτροπή των EffieAwardsγια το βραβείο, αλλά και την McCannAthens για την πολύτιμη συνεργασία και δήλωσε: «Αυτό το βραβείο δικαιώνει τις προσπάθειές μας και αποτελεί επιβεβαίωση της στοχευμένης στρατηγικής επικοινωνίας του Ολοκληρωμένου Προγράμματος Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Αττικής. Η Αθήνα, η Αττική και τα νησιά της αποτελούν ένα μοναδικό ταξιδιωτικό προορισμό που οφείλουμε να αναδείξουμε και να προβάλουμε μέσω όλων των διαθέσιμων καναλιών επικοινωνίας. Τα θετικά αποτελέσματα δείχνουν ότι το Πρόγραμμα μας αποδίδει καρπούς, συμβάλλοντας στην αύξηση της τουριστικής κίνησης στην Αττική. Η σύμπραξη και συμβολή όλων των αρμόδιων φορέων σε μια κοινή αποτελεσματική στρατηγική αποτελεί το εχέγγυο για τη διατήρηση αυτής της επιτυχίας».
* Τα στοιχεία προέρχονται από έρευνα που διεξάγεται κάθε Νοέμβριο και Μάιο με στόχο την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας ενεργειών προβολής του Προγράμματος μέσω προσωπικών συνεντεύξεων, που λαμβάνουν χώρα στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, αποκλειστικά σε ταξιδιώτες πτήσεων που αφίχθηκαν από τις αγορές-στόχος (Ην. Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία, Ρωσία, Ιταλία)