1. Την ευθύνη για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία των αρμοδιοτήτων των Οικονομικών Υπηρεσιών και της Τοπικής Ανάπτυξης, αυτών που ασκεί ο Δήμος όπως προβλέπεται: α)από το άρθρο 75 και όλα τα επόμενα του Κ.Δ.Δ. 3463/2006 και β) από το άρθρο 94 και όλα τα επόμενα του νόμου του Ν.3852 /2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης» όπως ισχύει.
2. Συνεπικούριση Δημάρχου στην οργάνωση – την διοίκηση και την εύρυθμη λειτουργία των δημοτικών Υπηρεσιών (του ανθρώπινου δυναμικού) όπως αυτές ορίζονται σύμφωνα με τον Κ.Δ.Δ. 3463/2006 και τον νόμο 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της ΑποκεντρωμένηςΔιοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης».
Ειδικότερα σύμφωνα με τον νέο ΟΕΥ του Δήμου έχει την ευθύνη για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία των κάτωθι υπηρεσιών:
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ
1.Αυτοτελές τμήμα Οικονομικών Υπηρεσιών που περιλαμβάνει τις παρακάτω διοικητικές ενότητες :
α) Γραφείο Προϋπολογισμού, Λογιστηρίου και Προμηθειών
β) Γραφείο Εσόδων, Περιουσίας και Ταμείου
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
1. Αυτοτελές Τμήμα Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης που περιλαμβάνει ειδικότερατα παρακάτω γραφεία :
α) Γραφείο Αγροτικής Παραγωγής
β) Γραφείο Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων
γ) Γραφείο Απασχόλησης και Τουρισμού
Επίσης μεταβιβάζεται, από τις Υπηρεσίες υπαγόμενες απευθείας στο Δήμαρχο, η αρμοδιότητα λειτουργίας του Αυτοτελούς Τμήματος Δημοτικής Αστυνομίας.
3. Το σχεδιασμό – εφαρμογή και εποπτεία Διαφάνειας & της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης των υπηρεσιών ευθύνης του σε όλη την περιοχή του Δήμου,
4. την προεδρία της Ομάδας Διοίκησης Έργου της καθ΄ύλην αρμοδιότητας του.
–
1. την προεδρία της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής.
2. Την ευθύνη για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία των αρμοδιοτήτων του Προγραμματισμού & Ποιότητας ζωής, αυτών που ασκεί ο Δήμος όπως προβλέπεται: α ) από το άρθρο 75 και όλα τα επόμενα του Κ.Δ.Δ. 3463/2006 και β ) από το άρθρο 94 και όλα τα επόμενα του νόμου του Ν.3852 /2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης» όπως ισχύει.
3. Συνεπικούριση Δημάρχου στην οργάνωση – την διοίκηση και τηνεύρυθμη λειτουργία των δημοτικών Υπηρεσιών (του ανθρώπινου δυναμικού) όπως αυτές ορίζονται σύμφωνα με τον Κ.Δ.Δ. 3463/2006 και τοννόμο 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης» .
Ειδικότερα σύμφωνα με τον νέο ΟΕΥ του Δήμου έχει την ευθύνη για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία των κάτωθι υπηρεσιών:
ΕΠΙΤΕΛΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
1. Αυτοτελές Τμήμα Προγραμματισμού- Οργάνωσης – Πληροφορικής & Διαφάνειας που περιλαμβάνει τα παρακάτω γραφεία :
α) Γραφείο Προγραμματισμού, Ανάπτυξης και Οργάνωσης
β) Γραφείο Διαφάνειας & ΚΟΣΕ , Και Πληροφορικής.
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ
1. Αυτοτελές Τμήμα Περιβάλλοντος που περιλαμβάνει ειδικότερα τα παρακάτωγραφεία:
α) Γραφείο Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας
β) Γραφείο Καθαριότητας και Ανακύκλωσης
γ) Γραφείο Συντήρησης ΠρασίνουΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ
1. Αυτοτελές Τμήμα Τεχνικών Υπηρεσιών και πολεοδομίας που περιλαμβάνει ειδικότερα τα παρακάτω γραφεία
α) Γραφείο Πολεοδομίας
β) Γραφείο Τεχνικών Έργων και Συγκοινωνιών
γ) Γραφείο Ηλεκτρομηχανολογικών Έργων και Ενέργειας
δ) Γραφείο Ύδρευσης – Αποχέτευσης και Άρδευσης.
4. Το σχεδιασμό – εφαρμογή και εποπτεία Διαφάνειας & της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης των υπηρεσιών ευθύνης του σε όλη την περιοχή του Δήμου,
5. την προεδρία της Ομάδας Διοίκησης Έργου της καθ΄ύλην αρμοδιότηταςτου.
β. Τις εξής κατά τόπο αρμοδιότητες της Δημοτικής περιφέρειας της δημοτικής ενότητας Τιθορέας,: (όπως προβλέπονται από τον νόμο 3852/2010 άρθρο59 αριθμός 4 του Προγράμματος «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ»)
1. Υπεύθυνος της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.
2. Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνταιστη δημοτική ενότητα.
3. Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού πουβρίσκεται στη δημοτική ενότητα.
4. Υπογράφει με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας.
5. Συνεργάζεται με τους προέδρους της δημοτικής κοινότητας και των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
–
1 . Την ευθύνη για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία τωναρμοδιοτήτων της Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας & Πολιτισμού Αθλητισμού, αυτών που ασκεί ο Δήμος όπως προβλέπεται: α ) από το άρθρο 75 και όλα τα επόμενα του Κ.Δ.Δ. 3463/2006 και β ) από το άρθρο 94 και όλα τα επόμενα του νόμου του Ν.3852 /2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης» όπως ισχύει.
2 . Συνεπικούριση Δημάρχου στην οργάνωση – την διοίκηση και την εύρυθμη λειτουργία των δημοτικών Υπηρεσιών (του ανθρώπινου δυναμικού)όπως αυτές ορίζονται σύμφωνα με τον Κ.Δ.Δ. 3463/2006 και τον νόμο 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της ΑποκεντρωμένηςΔιοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης» .
Ειδικότερα σύμφωνα με τον νέο ΟΕΥ του Δήμου έχει την ευθύνη για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία των κάτωθι υπηρεσιών:
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
1.Αυτοτελές Τμήμα Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού που περιλαμβάνει τα παρακάτω γραφεία :
α) Γραφείο Κοινωνικής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων
β) Γραφείο ΚΑΠΗ
γ) Γραφείο Παιδικών Σταθμών
δ) Γραφείο Προστασίας και Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας
ε) Γραφείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Πολιτισμού
3 . Το σχεδιασμό – εφαρμογή και εποπτεία Διαφάνειας & της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης των υπηρεσιών ευθύνης του σε όλη την
περιοχή του Δήμου,
4 . την προεδρία της Ομάδας Διοίκησης Έργου της καθ΄ύλην αρμοδιότητας του.
β Τις εξής κατά τόπο αρμοδιότητες της Δημοτικής περιφέρειας της δημοτικής ενότητας Αμφίκλειας: (όπως προβλέπονται από τον νόμο 3852/2010άρθρο 59 αριθμός 4 του Προγράμματος «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ»)
1. Υπεύθυνος της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναιεγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.
2. Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνταιστη δημοτική ενότητα.
3. Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα
4. Υπογράφει με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά καιλοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες πουλειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας.
5. Συνεργάζεται με τους προέδρους της δημοτικής κοινότητας και τωντοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
–
1. Την ευθύνη για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία των αρμοδιοτήτων Διοικητικών λειτουργιών, αυτών που ασκεί ο Δήμος όπως προβλέπεται:α)από το άρθρο 75 και όλα τα επόμενα του Κ.Δ.Δ. 3463/2006 και β) από το άρθρο 94 και όλα τα επόμενα του νόμου του Ν.3852 /2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης» όπως ισχύει.
2. Συνεπικούριση Δημάρχου στην οργάνωση – την διοίκηση και την εύρυθμη λειτουργία των δημοτικών Υπηρεσιών (του ανθρώπινου δυναμικού) όπως αυτές ορίζονται σύμφωνα με τον Κ.Δ.Δ. 3463/2006 και τον νόμο 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης».
Ειδικότερα σύμφωνα με τον νέο ΟΕΥ του Δήμου έχει την ευθύνη για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία των κάτωθι υπηρεσιών:
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ
1.Αυτοτελές τμήμα Διοικητικών Υπηρεσιών που περιλαμβάνει τις παρακάτω διοικητικές ενότητες :
α) Γραφείο Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων του Δήμου
β) Γραφείο Δημοτικής Κατάστασης, Ληξιαρχείου και Αλλοδαπών
γ) Γραφείο Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοικητικής Μέριμνας
2.Αυτοτελές Τμήμα ΚΕΠ, με γραφεία που βρίσκονται στις Δημοτικές Κοινότητες Αμφίκλειας και Ελάτειας.
3. Το σχεδιασμό – εφαρμογή και εποπτεία Διαφάνειας & της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης των υπηρεσιών ευθύνης του σε όλη την περιοχή του Δήμου
4. την προεδρία της Ομάδας Διοίκησης Έργου της καθ΄ύλην αρμοδιότηταςτου.
Β. Τις εξής κατά τόπο αρμοδιότητες της Δημοτικής περιφέρειας της δημοτικής ενότητας Ελάτειας: (όπως προβλέπονται από τον νόμο3852/2010 άρθρο 59 αριθμός 4 του Προγράμματος «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ»)
1. Υπεύθυνος της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.
2. Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνταιστη δημοτική ενότητα.
3. Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα.
4. Υπογράφει με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας.
5. Συνεργάζεται με τους προέδρους της δημοτικής κοινότητας και τωντοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.