Στη συχνότητα του ράδιο Χρόνος 87,5 fm φιλοξενήθηκε ο εντεταλμένος σύμβουλος για θέματα τουρισμού της περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης Μιχάλης Αμοιρίδης, με αφορμή την επίσκεψη στην περιοχή τεσσάρων τουριστικών πρακτόρων από την Ουκρανία. Αυτό που καθιστά σημαντική τη συγκεκριμένη επίσκεψη είναι το γεγονός ότι η Ουκρανία είναι μία νέα χώρα – στόχος για την περιφέρεια ΑΜ-Θ και μία καινούργια αγορά από την οποία σκοπεύει να αντλήσει τουρίστες.
«Γίνεται μια συνεχόμενη προσπάθεια, οι δρόμοι οι οποίοι άνοιξαν, ο οδικός τουρισμός από τις βαλκανικές χώρες είναι ένας κυρίαρχος στόχος και θέλουμε να εμπλουτίσουμε την έλευση επισκεπτών. Η Ουκρανία είναι μια χώρα που έχει κάποια επισκεψιμότητα, αλλά αναμένεται τα επόμενα χρόνια να αυξηθεί και θέλουμε να πάρουμε το δυνατό πιο άμεσα και πιο μεγάλα οφέλη από αυτή την επισκεψιμότητα» σχολίασε ο κος Αμοιρίδης.
Αναφορικά με το πρόγραμμα της κίνησης των πρακτόρων, ο κος Αμοιρίδης, το περιέγραψε ως εξής: «Οι τουριστικοί πράκτορες κινήθηκαν στην περιοχή της Ροδόπης και του Έβρου κατά κύριο λόγο, είχαν μια στάση στην Ξάνθη και στην Καβάλα, δηλαδή ουσιαστικά πήραν μια γεύση από το σύνολο της περιφέρειας ΑΜΘ».
«Σε ένα σύντομο χρονικό διάστημα 3 περίπου ημερών δεν μπορείς να τα δεις όλα αλλά πρέπει να παίρνεις μια γεύση» σημείωσε ο κος Αμοιρίδης και συνέχισε: «συναντήθηκαν με εκπροσώπους των ξενοδόχων και οι εντυπώσεις είναι ιδιαίτερα θετικές. Θεωρούν ότι η περιοχή τόσο με τα εθνικά πάρκα αλλά και με το παραλιακό μέτωπο μπορούν να αποτελέσουν ένα προορισμό για το 2017. Η γαστρονομία, η φύση των πόλεων, ο χαρακτήρας η αυθεντικότητα που έχουμε τους εντυπωσίασαν»
Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΙΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΠΑΜ-Θ
«Η συμμετοχή στις εκθέσεις είναι ένας παραδοσιακός τρόπος προβολής μιας περιοχής που μάλιστα την τελευταία διετία γίνεται με πολύ οικονομικότερο τρόπο, πολύ πιο συγκεκριμένο και στοχευμένο τρόπο. Δεν μπορούμε να λείψουμε από κάποιες εκθέσεις υπό την έννοια ότι η περιφέρεια διευκολύνει και δίνει το χώρο σε επιχειρηματίες και επαγγελματίες του τουρισμού να δώσουν το παρόν», λέει ο κος Αμοιρίδης, αλλά εξαίρει και τη σημασία του ίντερνετ στην τουριστική προβολή: «πέρα όμως από τις εκθέσεις κυρίαρχο ρόλο στην τουριστική μας προβολή παίζουν επίσης η διαδικτυακή μας προβολή σε χώρες στόχους, τα ταξίδια γνωριμίας είτε με τουριστικούς πράκτορες είτε με συγκεκριμένους δημοσιογράφους, δράσεις οι οποίες έχουν να κάνουν με μπλόγκερς που περιγράφουν την περιοχή και έχουν ένα μεγάλο ακροατήριο, στο διαδίκτυο, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Φάνηκαν τα αποτελέσματα και το 2015 αλλά και το 2016 και φυσικά πάντα σε όλα αυτά κυρίαρχο ρόλο παίζει και το πώς δουλεύουν και οι ιδιώτες της περιοχής, πρέπει να έχουν μια συγκεκριμένη κινητικότητα που αυτή την είδαμε και στη Philoxenia. Oι ιδιώτες επιχειρηματίες του τουρισμού από όλη την ανατολική Μακεδονία και Θράκη, πρέπει να συμμετέχουν και να γνωρίζουν ποια είναι τα μέτρα της αγοράς και να έχουν συγκριτικά τιμές που να είναι ευέλικτες και ικανοποιητικές για τους επισκέπτες γιατί ως γνωστόν προσδοκούμε πλέον ξένους, αλλοδαπούς γιατί ο έλληνας επισκέπτης έχει περιοριστεί πάρα πολύ με την κρίση».
Οι πράκτορες ήταν συνολικά τέσσερις και επισκέφτηκαν την Μαρώνεια, το Φανάρι, τη λίμνη Βιστωνίδα, το Πόρτο Λάγος την πόλη της Κομοτηνής είδαν εμβληματικά σημεία της Ροδόπης, του Έβρου, της Καβάλας και της Ξάνθης.