Α Π Ο Φ Α Σ Η 112 / 2014
Ο Δήμαρχος Ιεράς Πόλης Μεσολογγίου
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις του άρθρου 58, 59,74 και 282 του Ν. 3852/ 2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87)
2. Την υπ’ αριθμ. 15150/ 15.4.2014 απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών «Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας με το Ν. 3852/ 2010», όπως ισχύει.
3. Τις διατάξεις του άρθρου 59 παργ. 3 όπως τροποποιήθηκαν και ισχύουν από 1-1-2013 με τις διατάξεις της παραγ. 3ε του άρθρου 3 του Ν. 4051/2012 (ΦΕΚ 40/Α΄/29-02-2012 «αναφορικά με τον ορισμό Αντιδημάρχων στους οποίους θα παρέχεται αντιμισθία
4. Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2011 (αποφ. 2891/15.3.2013 ΦΕΚ Β΄ 630) για τον Δήμο Ιεράς Πόλης Μεσολογγίου σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους 33931 κατοίκους
5. Την αριθμ. 30565/εγκ.43/6-8-2014 εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών Αποκέντρωσης & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης “Ορκωμοσία των Αιρετών των Δήμων, εγκατάσταση των νέων αρχών και εκλογή μελών των συλλογικών οργάνων των Δήμων (Δημοτική περίοδος: από 1η Σεπτεμβρίου 2014-31η Αυγούστου 2019
6. Το γεγονός ότι ο Δήμος Ιεράς Πόλης Μεσολογγίου έχει τρείς (3) Δημοτικές Ενότητες.
7. Την αριθμ. 95/2014 απόφαση Δημάρχου περί ορισμού του κ. Καρβέλη Σπυρίδωνα του Γεωργίου ως Αντιδήμαρχο Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών και του Γιαννόπουλου Κων/νου του Παναγιώτη ως Αντιδήμαρχο Προγραμματισμού -Τεχνικών Υπηρεσιών- Μελετών -Πολεοδομικού Σχεδιασμού του Δήμου Ιεράς Πόλης Μεσολογγίου με θητεία από 1-9-2014 έως και 28-2-2017, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου
8. Το γεγονός ότι ο Δήμος Ιεράς Πόλης Μεσολογγίου εμπίπτει στις διατάξεις του άρθρου 59 παρ. 2 του Ν. 3852/ 2010 και επομένως μπορεί να ορισθούν ως πέντε (5) Αντιδήμαρχοι.
9. Τον ΟΕΥ του Δήμου Ι.Π. Μεσολογγίου (ΦΕΚ αριθμ. 524/ Τ.Β΄/29-2-2012)
10. Την ανάγκη απλούστευσης των διαδικασιών για τη σύντομη διεκπεραίωση των υπηρεσιακών θεμάτων και την εξασφάλιση της εύρυθμης και αποδοτικής λειτουργίας των υπηρεσιών του νέου διευρυμένου Δήμου Ιεράς Πόλης Μεσολογγίου
Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ε Ι
1) α) Στον κ. Καρβέλη Σπυρίδωνα του Γεωργίου καθ’ υλην Αντιδήμαρχο Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών χωρίς αντιμισθία, μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
• Την ευθύνη και εποπτεία λειτουργίας των Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών.
• Την ευθύνη της Γραμματειακής Υποστήριξης Οργάνων Διοίκησης ,Ληξιαρχείου, Δημοτολογίου, Δημοτικής Κατάστασης, πρωτοκόλλου και διεκπεραίωσης.
• Την έκδοση πιστοποιητικών.
• Την οργάνωση και λειτουργία των ΚΕΠ.
• Την υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών των ανωτέρω τμημάτων.
• Την ευθύνη σύνταξης βεβαιωτικών καταλόγων, προσόδων, τελών, ταμειακής βεβαίωσης, εισπράξεων , κοινοποιήσεων, φορολογητέας ύλης, προϋπολογισμού, λογιστηρίου.
• Τέλεση πολιτικών γάμων.
• Την ευθύνη και εποπτεία του προσωπικού των υπηρεσιών αρμοδιότητάς του
β) Στον κ. Γιαννόπουλο Κων/νο του Παναγιώτη καθ’ υλην Αντιδήμαρχο Προγραμματισμού -Τεχνικών Υπηρεσιών- Μελετών -Πολεοδομικού Σχεδιασμού χωρίς αντιμισθία μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
• Εποπτεία και ευθύνη Τεχνικών Υπηρεσιών.
• Ευθύνη Προγραμματισμού μελετών, επίβλεψης έργων και εργασιών.
• Τέλεσης Πολιτικών γάμων.
• Ευθύνη λειτουργίας Αυτοτελούς Τμήματος Πολεοδομίας.
• Την ευθύνη και εποπτεία του προσωπικού των υπηρεσιών αρμοδιότητάς του
γ) Ορίζει τον κ. Σπυρίδωνα Διαμαντόπουλο του Βασιλείου καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο με αντιμισθία και με θητεία από 1-9-2014 έως 28-2-2017 εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου μεταβιβάζοντας του τις παρακάτω αρμοδιότητες:
• Ανάπτυξης και διαχείρισης Δημοτικής Περιουσίας.
• Καταγραφή Δημοτικών κτημάτων –κτιρίων –οικοπέδων.
• Προσδιορισμός πρακτικών για βελτίωση των εσόδων του Δήμου (δημιουργία προσόδων) από την αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας.
• Αξιοποίηση Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων για απασχόληση –Ανάπτυξη και βελτίωση της ποιότητας ζωής εκτός παγίων εγκαταστάσεων και υποδομών.
• Εφαρμογή σχεδίων προώθησης της τοπικής επιχειρηματικότητας και καινοτομίας σε όλους τους παραγωγικούς τομείς.
• Την ευθύνη και εποπτεία του προσωπικού των υπηρεσιών αρμοδιότητάς του
• Τέλεση πολιτικών γάμων.
• Επιτροπή Διαβούλευσης.
δ) Ορίζει τον κ. Μπουσμπουρέλη Δημήτριο του Μιχαήλ καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο με αντιμισθία και με θητεία από 1-9-2014 έως 28-2-2017 εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου μεταβιβάζοντας του τις παρακάτω αρμοδιότητες:
• Αισθητικής αναβάθμισης του Δήμου, καθαριότητας, πρασίνου και ανακύκλωσης.
• Την ευθύνη καθαριότητας όλων των κοινοχρήστων χώρων, της αποκομιδής και διαχείρισης στερεών αποβλήτων.
• Την ευθύνη επίβλεψης και συντήρησης παιδικών χαρών.
• Την λήψη προστατευτικών μέτρων προστασίας του περιβάλλοντος και πρασίνου.
• Την τέλεση πολιτικών γάμων.
• Θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.
• Την ευθύνη του Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης.
• Την ευθύνη και εποπτεία του προσωπικού των υπηρεσιών αρμοδιότητάς του
ε) Ορίζει τον κ. Σταράμο Παναγιώτη του Παύλου κατά τόπο (χωρική ευθύνη Δημοτική Ενότητα Αιτωλικού και Δημοτική Ενότητα Οινιαδών) Αντιδήμαρχο με αντιμισθία και με θητεία από 1-9-2014 έως 28-2-2017 εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου μεταβιβάζοντας του τις παρακάτω αρμοδιότητες:
• Την ευθύνη λειτουργίας των Δημοτικών Υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στις Δημοτικές Ενότητες
• Την παρακολούθηση έργων και εργασιών στις Δημοτικές Ενότητες.
• Την μερίμνα για τον εξοπλισμό των Δημοτικών Ενοτήτων.
• Την υπογραφή «με εντολή Δημάρχου» βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται στις Δημοτικές Ενότητες,
• Την συνεργασία με τους Προέδρους των Τοπικών Κοινοτήτων και Δημοτικών Κοινοτήτων καθώς και των εκπροσώπων των Τοπικών Κοινοτήτων.
• Διαφάνεια και ηλεκτρονική Διακυβέρνηση.
• Τέλεση πολιτικών γάμων στα όρια των Δημοτικών Ενοτήτων.
• Εποπτεία καθαριότητας Δημοτικών Ενοτήτων σε συνεργασία με τον αρμόδιο καθ’ υλη Αντιδήμαρχο.
2. Οι παραπάνω Αντιδήμαρχοι οφείλουν να εκπληρώνουν τα καθήκοντά τους με γνώμονα την εξυπηρέτηση του Δημοτικού και Δημοσίου συμφέροντος. Να σέβονται και να διασφαλίζουν τα συμφέροντα των πολιτών και να μεριμνούν για την καθολική εκπλήρωση των υποχρεώσεων τους προς τον Δήμο χωρίς διακρίσεις σε βάρος οποιουδήποτε προσώπου ή του κοινού συμφέροντος.
Να ενθαρρύνουν και να προωθούν κάθε μέτρο που προάγει την διαφάνεια και την καταπολέμηση της διαφθοράς στα πλαίσια άσκησης των καθηκόντων τους και λειτουργίας του Δήμου
3. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Δημάρχου τα καθήκοντα θα ασκεί ο καθ’ ύλην Αντιδήμαρχος Μπουσμπουρέλης Δημήτριος του Μιχαήλ
Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του καθ’ ύλη Αντιδημάρχου Γιαννόπουλου Κων/νου του Παναγιώτη τα καθήκοντα\ του θα ασκεί ο καθ’ ύλην Αντιδήμαρχος Καρβέλης Σπυρίδων του Γεωργίου και αντιστρόφως
Σε περίπτωση απουσίας του καθ’ ύλην Αντιδημάρχου Μπουσμπουρέλη Δημητρίου του Μιχαήλ τα καθήκοντα\ του θα ασκεί ο καθ’ ύλην Αντιδήμαρχος Διαμαντόπουλος Σπυρίδων του Βασιλείου και αντιστρόφως
Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του κατά τόπον Αντιδημάρχου κ. Σταράμου Παναγιώτη του Παύλου τα καθήκοντα θα ασκεί ο καθ’ ύλην Αντιδήμαρχος Καρβέλης Σπυρίδων του Γεωργίου
Η παρούσα απόφαση να δημοσιευθεί σε μία τουλάχιστον ημερήσια εφημερίδα του Νομού και εάν δεν υπάρχει ημερήσια σε μία εβδομαδιαία εφημερίδα της πρωτεύουσας του Νομού και να αναρτηθεί και στην ιστοσελίδα του Δήμου.